Click here to view the page in English

SPØRSMÅL? RING +46-735-029818

SPØRSMÅL? RING +46-735-029818
Menskopp.no Logo
FAQ-Fly
FAQ-Fly
FAQ-Fly
FAQ-Fly
FAQ-Fly

FAQ

FAQ-Fly

FAQ

Frem til nå har vi spart verden for 6352355 antall bind og tamponger

Er det mange som har spørsmål? Klikk her for å lese alle svar.

Hva slags materiale er det?

Koppene er lagd av silikon godkjent til medisinsk bruk

Er koppene miljømerket?

Ikke ennå, men det gir mindre utslipp ved å produsere 1 menskopp enn ved å produsere 10 tamponger.

Er det noe annet i koppene enn silikon?

Nei, vi bruker ikke fargestoffer til farging eller tilsetninger for å øke produktiviteten.

Hvordan skal jeg oppbevare koppen?

Koppen ligger i en pose lagd av økologisk bomull, der ligger koppen gjerne når den ikke brukes.

Hva innebærer en størrelsesgaranti?

Vi har generelle retningslinjer for hvilken størrelse man skal ha, avhengig av alder og om man har født barn. Alle kvinner er imidlertid ulike, derfor har vi valgt å ha størrelsesgaranti. Det innebærer at du får prøve koppen i 6 måneder fra den dagen du bestilte koppen. Skulle det vise seg at du heller vil ha den andre størrelsen, sender du oss en e-post til info@menskopp.se og forteller om dette, ikke glem å oppgi ordrenummeret ditt som står i e-posten du fikk da du bestilte.
Vi sender den nye koppen helt kostnadsfritt! Ett bytte per betalt kopp. Deretter sender du koppen din, posen den ligger i og en lapp med din adresse til:
MonthlyCup AB
Västervallvägen 2
SE-302 50 Halmstad

Hvor lang tid tar leveransen?

Koppen sendes normalt innen 1–-2 arbeidsdager.

Hva koster frakten?

Det er alltid fraktfritt innenfor Norge.

Hvilke betalingsalternativer tilbyr dere?

Vi tilbyr fakturaer via Payson, samt kortbetaling med Mastercard eller Visa.

Hvor sikre er kortbetalingene deres?

Vi garanter at all sensitiv informasjon som kredittkortnummer og signaturkoder håndteres med høyeste nivå av sikkerhet via SSL-kryptert kommunikasjon. Kredittkortinformasjonen lagres ikke i Menskopps databaser, men overføres direkte til bankenes betalingssystemer.

Hva gjør jeg dersom jeg ikke vil beholde koppen min?

Vi følger lov om fjernsalg og tar tilbake koppen/koppene dersom brevet er ubrutt. Ettersom menskoppen er et hygieneprodukt, kan vi ikke ta den tilbake dersom brevet er åpnet.
Hvis du vil returnere koppen din, frankerer du brevet på nytt, setter på en ny adresselapp og sender det til:
Lisa Perby
ABC-gatan 12
SE-302 51 Halmstad

Hva gjør jeg dersom produktet er skadd eller defekt ved levering?

Oppdager du at koppen din er skadd, må du ta kontakt med oss via e-post eller telefon, slik at vi kan ordne med en retur. Du får selvfølgelig en ny kopp uten fraktkostnader.

Bestill din menskopp nå!

Du betaler enkelt via

We Accept - PayPal We Accept - VISA We Accept - MasterCard We Accept - AmericanExpress We Accept - Apple Pay
Personlig informasjon & informasjonskapsler| Salgsvilkår| Om oss

Copyright © MonthlyCup® AB
Made within Sweden


Copyright © MonthlyCup® AB

Made within Sweden